Overslaan en naar de algemene inhoud gaan

Oplaadbare LED-lamp veroorzaakt brand in Veurne

Oplaadbare LED-lamp veroorzaakt brand in Veurne

Nieuws
30/09/2020

Er was plots grote rookontwikkeling. De brandweer dacht eerst dat een auto in de praktijkafdeling in brand stond. Maar de oorzaak bleek uiteindelijk een oplaadbare LED-lamp. Door de hitte sprong een ruit stuk en is een muur zwartgeblakerd. Er was heel wat rook waardoor de brandweer moest ventileren. Er was niemand in het atelier aanwezig toen de brand ontstond. Vanuit het lokaal ernaast, waar er een fitness-sessie bezig was, werd alarm geslagen toen er rook opgemerkt werd die uit het gebouw kwam. (Lees verder onder de video)

De brandweer was zeer snel ter plaatse en kon beletten dat de brand verder uitbreidde naar enkele wagens.

Auteurs: 
José Tyteca

Ontvang nu pushberichten met West-Vlaams nieuws rechtstreeks in je Facebook inbox