Ondernemers Michèle Sioen (Sioen Industries), Dominique Persoone (The Chocolatine Line), Steve Van den Kerkhof (Plopsa Group) en regisseur Jan Verheyen zullen de komende weken supporteren voor jonge ondernemers. Dat is het opzet van de campagne "Zet de Stap" van de POM)West-Vlaanderen.
Het supporteren mag letterlijk worden genomen, want met de campagne kan iedereen jonge ondernemers aanmoedigen door het uitdelen van digitale sjaals via de website www.zetdestap.be. Ook de vier bekende gezichten van de campagne zullen sjaals uitdelen. Op die manier kan iedere jonge ondernemer die zich via de website registreert, een eigen supporterslegioen achter zich scharen. De bedoeling van POM West-Vlaanderen is om het ondernemerschap in West-Vlaanderen te stimuleren en te ondersteunen, en de drempel naar het ondernemerschap voor jonge starters zoveel mogelijk te verlagen. De campagne maakt deel uit van het initiatief "Actie voor Starters" binnen het strategische economisch beleidsplan "West Deal" van de provincie West-Vlaanderen.